Shockwave

Shockwave is een behandelmethode waarmee je met behulp van schokgolven het herstelproces van beschadigd weefsel weer op een goede manier aanzet. Het werkt volgens hetzelfde principe als een niersteen vergruizer. Chronische pijn wordt vaak veroorzaakt door ontstekingen of verkalkingen in pezen of de slijmbeurs.

Deze weefselschade is goed en betrouwbaar inzichtelijk te maken met echografie, zodat vooraf goed bekeken kan worden waar precies de shockwave toegepast dient te worden en welke parameters ingesteld moeten worden. Zodoende kan goed ingeschat worden of shockwave meerwaarde voor u zal hebben. De combinatie echografie en shockwave geeft in 80% verbetering van de klachten. Kijk voor meer informatie over shockwave op: www.echoost.nl

Heeft u één van de volgende klachten?

• Chronische schouderklachten met of zonder kalk
  • Pijn in de hiel (hielspoor)
  • Achillespees klachten
  • Tennis- of golfers elleboog
  • Pijn aan de zijkant van de heup
  • Pijn net onder de knieschijf?
  • Scheenbeenpijn (shin splints)
  • Tractus iliotibialis frictie syndroom
  • Peesaandoeningen in het algemeen
  • Tiggerpoints in spieren